Ovälkommen förkylning och spindelinvasion
skrivet 2009-05-07 klockan 11:41:06

Jaha, så var jag förkyld igen, suck.. Förstår inte var skiten kommer ifrån, tycker jag håller mig hyfsat isolerad från omvärlden ändå!? Vaknade igår med igentäppt näsa och huvudvärk, avverkade ändå de timmar jag tagit på mig men när jag sen kom hem var jag nästintill död. Somnade framför TVn runt 17-tiden och vaknade vid 22, steg bara upp, borstade tänderna och gick sen och la mig igen. Sov till kl 8 imorse! Fick dock en otrevlig överraskning när jag steg upp. Lägenheten är invarderad av minispindlar, ungefär i blomflugeformat, fast det är spindlar! Har konstaterat att de kommer utifrån då det kryllar av dem runt fönstren, men dessvärre sprider dem sig ju över både golv och tak. Har därför spenderat morgonen med att sanera vilket jag inte vet om det gjort varken till eller från!? Bara att invänta och se om de tänker dö ut självmant eller om jag blir tvungen att ringa Anticimex om en dag eller två. Känner mig verkligen inte i mood för det här just nu, urk!


Blä vad synd det kan vara om mig då...



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥