Mensvärkar och ett gigantisk diskberg
skrivet 2009-03-28 klockan 15:14:10

Hela morgonen och förmiddagen har jag legat nerbäddad med dubbla täcken runt magen. Helst skulle jag slippa skiten såklart, men idag har det ändå varit helt ok, inget illamående och inga tendeser till att svimma, alltid något. Smärtan får jag helt enkelt stå ut med. Solen skiner inte heller där utanför så jag har inte behövt känna någon ångest för att jag legat halva dagen, som jag annars lätt kan göra. Det enda som legat och gnagt i mig är det jätteberg av disk som stått och väntat på mig i köket. Men nu är det i alla fall avklarat. Urk, finns det något värre husgöromål än att diska!? Är ju inte ägare av en diskmaskin som kanske framgår rätt tydligt. Hade vi haft det hade det ju varit a piece of cake! Näe, jag städar nog till och med hellre toaletten och badrummet än diskar. Blir skönt när honey bunny är hemma igen, då slipper jag disken för det mesta. Han är den bästa!


Så här mysigt, som detta från Marbodal, skulle jag vilja att mitt kök såg ut.


jus skrev 2009-03-28 @ 22:18:48

Jobbig dag men endå ganska skönt i slappa..gosig bild på johan..blev himla bra bilder den där sommaren :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥