En lat sommardag - med myrbett
skrivet 2009-06-17 klockan 21:18:48

Idag har jag gjort nada. Slappat mig igenom dagen från morgon till slut. Med undantag för en kortare promenix till Coop för att inhandla schampo. Som från ingenstans följde även 2 liter Cola med, en påse lösviktsgodis (som nu är slut) en 88:an (glassen! som jag åt på vägen hem) och det var väl nog allt. Skulle jag inte sluta skriva om mat?? Jo, men detta är ju inte direkt mat, eller hur!? Mat är däremot burgaren och pommesen från MAX som jag och syrran tryckte i oss till lunch idag när vi låg här ute och lapade sol. Jag blev till på köpet biten idag. Av en jäkla myra! Vart är världen på väg egentligen?? Den myran lever i alla fall inte längre kan jag bara säga. Enda beviset som finns kvar för att den en gång levat är det märke på insidan av min arm som nu antagit en allt rödare nyans. Imorgon ska jag sanera trädgården innan jag börjar lapa sol. Varför ligga i gräset? tänker ni. Jo, för att hela altanen är överbelamrad av diverse pappkartonger, plast, en gammal äcklig spis, och en soptipp av sågspån. Idag har ungefär hälften av alla skåpar kommit upp på väggen i alla fall. En dag mindre to go.







namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥