Slutet gott allting gott
skrivet 2009-12-31 klockan 15:55:04

Hur ska jag någonsin kunna sammanfatta det gångna året i ett stycke som inte blir till en hel roman!? Jag tror enklast blir att hänvisa till det gångna årets blogginlägg för den som är intresserad. När jag tittar tillbaka är jag i det stora hela mer än nöjd i alla fall och det känns som det mest väsentliga. Året började med att allt rasade samman. Sakta men säkert började jag pussla ihop bit efter bit och hur otroligt det än kan verka så börjar de flesta bitar ha hittat sin plats. Mest överraskad över detta är jag nog själv. Ett litet steg för en tjej som närmar sig 30 kan tyckas men ett enormt kliv för min egen utveckling och självkänsla. Kort och gott känner jag mig nöjd och nu väntar bara större planer. Januari blir hektiskt, det är ett som är säkert, med en jättetenta som start redan den 11:e. Men i vilket fall som helst är jag övertygad att det kommande året kommer bli något alldeles extra. And do you know why? Jo, för det är mitt år! 2010 är förutbestämt tillägnat den här tossfian och det ska ingen få ta ifrån mig. Ett gott slut önskar jag er alla underbara som ställt upp, som alltid finns där i vått och torrt, när det böljar lugnt och när det stormar som aldrig förr. Utan er hade det här året aldrig fått samma goda slut som det trots allt har fått. Jag har så många att tacka på ett sätt som inte går att beskriva och jag hoppas innerligt att ni alla får ett lika fantastiskt 2010 som jag tänker ha. Kvällen börjar dock sakta men säkert närma sig och om ni väntat er en nyårskrönika såhär sista dagen på året får jag nog göra er smått besvikna, men jag hoppas ni har roligare och trevligare göromål för er såhär på nyårsafton än att sitta och läsa min blogg(!?) Tack än en gång allihopa, love you all! ♥



En hälsning från fönsterbrädan i ett vintervitt Norrland.

 

 

 

Vardagstugg skrev 2009-12-31 @ 21:36:02

sitter och sippar på ett glas rött med ena ögat på tvn och det andra på din blogg, underbar simultanförmåga..;-) Undrar om man orkar hålla sig vaken till tolv..;-)



Ses i morgon!

Kram A


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥