9 dec - today is my day
skrivet 2009-12-09 klockan 19:49:21

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Anna's naaaaaamnsdag, hurra hurra hurra! Då ska lutfisken läggas i blöt och julölet börja bryggas. Jo så är det. Jus har också namnsdag idag eftersom vi besitter samma namn förutom hennes. Vi firade med pizza till middag och nu har min mage fått krupp igen. Kanske too much info, men that's just the way it is. Denna vecka har vart intensiv trots att vi hittills bara betat av halva. Tentor, resultat, redovisningar, feedback, nya gruppformationer och planering planering planering. Imorgon ska vi snacka om stress och sömn. Det sistnämnda är fortfarande ganska frånvarande i mitt såkallade liv. Men med bara en vecka kvar i plugget nu innan juluppehåll känner jag mig rätt nöjd med vad jag åstadkommit denna hösten trots omständigheterna. Jullovet ska tillbringas sovandes, ätandes, tränandes, lite pluggandes och med en jäkla massa slappande. Yeeeej!


En av mina favoritAnnor.

 

 

Linnea skrev 2009-12-09 @ 20:10:52

Grattis på namnsdagen! :)

Syster skrev 2009-12-09 @ 20:41:02

Gratulerar på namnsdagen :) Kul att du har firat litegranna...



Kramar

Vardagstugg skrev 2009-12-09 @ 22:34:55

jag grattar dig även här =) kram A

Linnea skrev 2009-12-10 @ 09:08:33

Allt är bara bra med mig! Är mitt uppe i tentaplugg och uppsatsskrivande dock så det ska bli väldigt skönt med lite jullov :) När åker du upp till Umeå? Kram


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥