Systembuggar och andra irritationsmoment
skrivet 2009-08-30 klockan 21:55:30

Verkar vara renovering på gång på andra ställen än hos mig för tillfället. Är det någon mer än jag som stör sig något jävulskt på den nya statistiksidan här på blogg.se!? Vad var felet på den förra liksom? Har dessutom upptäckt en mängd andra irriterande ändringar som jag hoppas bara är tillfälliga buggar(!?) Kan tyckas som ett överdrivet i-landsproblem, oh yes, men jag kan bli så sjukt irriterad när jag surfar in på sidor som ändrat om (design, system eller annat) och gjort det till något mycket sämre än det var innan. Poängen försvinner ju liksom med att renovera då(!?) Självklart är detta enbart utifrån min åsikt och kanske inte alla andras, men det är fortfarande än lika irriterande när man är smått skadad vad gäller sånt här som jag är. Kanske för att jag på något sätt alltid ser lösningar och potential i allt och alla, man kan alltid bygga ett slott av en koja! Nu är det ju självklart även fritt fram att kritisera min renovering ifall någon tycker att jag säger emot mig själv lite för mycket i det här, so go for it!



 

 

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥