Intressant torsdagsstatistik, ananaspaj och lila nyanser
skrivet 2009-08-06 klockan 21:43:58

Tänk vad statistiken genast skjuter i höjden då man är halvt på väg att dö eller så(!) Sjukt, men helt klart kul ändå! Tack för titten till alla er som varit nyfikna på gårdagens nära-döden-upplevelse (eller var det egentligen en invitation till Chiliburger-Barbeque ni var ute efter?) Ikväll har jag dock antagit en mer lila nyans. Känns väldigt fashion..väldigt hotish sådär..!? Solen har gassat som en galning mest hela dagen och trots att pepparkaksbrännan bättrats på så räckte det inte riktigt för att täcka mina nya ovälkomna tattoos. Jag får helt enkelt leva med att se blåslagen ut nån vecka till. Får kanske klura ihop nån story om att jag fajtats med grannens rottis eller nåt..? Knappast trovärdigt, nähä!? Slagsmål med A-lagarna i stan!? Inte det heller? Hmm..kanske bara säga som det är då.. Att jag är hopplös och antagligen det här universumets största klant! Nu ska jag mumsa lite mer av min nybakta Ananaspaj som jag hämtat receptet på från Linneas Skafferi, helt sjukt god, rekommenderas av moí att ätas ljummen med gräddig vaniljglass, smarr! Senare blir det mysbrax, bä-tofflor, popcorn och snyftmovie. Wanna' join?



Bild hämtad från Linneas Skafferi.



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥