Superman-prestationer och 1,6 kg köttfärs
skrivet 2009-08-20 klockan 22:11:08

Finns nog ingen som ikväll kunnat undgå att han gjorde det igen. 19.19!! Helt makalöst och självklart är det Usain Bolt jag än en gång surrar om. Snart börjar väl dock utredningarna om doping att poppa upp och pryda kvällstidningarnas löpsedlar. Än så länge hör man inte alltför många påtala det, men det är väl som med alla stora sensationer inom idrotten, vi vill ju alltid att det ska vara just så där bra! Kanske är det Jamaican man ska byta nationaliteten sin till, i alla fall om man ska gå efter det här årets världsmästerskap. Men nog om friidrott, Superman-prestationer och landsförräderi. Den till synes kreativa dagen blev kanske inte så effektiv som jag hade för avsikt att den skulle bli. Fick förvisso iväg ännu en ansökan angående utbildning under dagen (så där har vi ännu mer att hålla tummarna för nu), men annars har jag varit mer än lat och till största delen fastnat framför, ja åter igen, friidrotten(!) Lyckades först kring middagstid slänga ihop en sats med heta Chilibiffar som nu fått ta plats i frysen. Middagen bestod annars av klassisk Tacos & Nachos och gråtkalas denna torsdagskväll. Tummen upp för den(!?) så slipper jag kanske somna med blöt kudde denna natt i alla fall.







Alicia skrev 2009-08-22 @ 10:18:02

Vad har du sökt för utbildning sweetie?


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥