Sömnlösa PMS-nätter i fosterställning
skrivet 2009-08-15 klockan 13:34:51

Ännu en sömnlös natt. Nacken värker, ryggen värker, huvudet värker, magen värker..och när resten av kroppen värker gör det än mer ont i hjärtat. Varför måste jag vara så blödig? Jag behöver ju all den här energin till så mycket annat. Vad gör man när det känns som att ingen i hela världen riktigt kan förstå? Börjar inse att vissa av mina inlägg verkar mer och mer destruktiva. Kanske bäst att påpeka att jag bara är trött och har PMS för tillfället. Kan inte någon bara komma och kidnappa mig ett tag(!?) Nu ska jag fortsätta lapa sol i fosterställning. Blir antagligen en hotish bränna av det.






bitterfitta skrev 2009-08-15 @ 15:57:31

Hej!

Låter som du går igenom en riktigt tuff period :/ been there, done that, gråt så mycket du behöver, är det värsta jag vet när folk säger ryck upp dig och gå vidare, det funkar inte riktigt så, iaf funkar inte jag så. Är hemma hos päronen nu med en riktigt kass uppkoppling, kan inte ens logga in på fb, då är det riktigt illa haha!

På måndag väntar jobb, lite ångest men egentligen ska det mest bli kul....

Take care!

Kram

Vardagstugg skrev 2009-08-15 @ 23:07:28

här kom tant röd tillbaka i dag från att ha varit borta i precis (nästan på dagen) ett helt skönt år.. suck o stön..inte undra på att jag har velat dräpa min käre sambo..hmm..allt har sin förklaring..hoppas bara att smärtorna avtagit, folk säger det blir bättre efter man fött barn..bäst dom talar sanning..annars...

Alicia skrev 2009-08-16 @ 03:01:52

Stor kram till dig!!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥