Soffmys, poppa popcorn and some moviemarathon
skrivet 2009-08-12 klockan 12:00:09

Med referens till gårdagens (nattens) inlägg så nääe, jag har inte sovit särskilt göttigt inatt. Surprise!? I vanliga fall älskar jag annars att somna med regnet smattrande mot rutan, bara hur mysigt som helst att ligga där i mörkret och höra naturens gilla gång. En av orsakerna till att jag faktiskt gillar att sova i tält (Ja, det gör jag. For real! Frågor?). Dessvärre verkar vädret vilja fortsätta vara tråk även idag så efter lunch är det jag som myser ihop mig i soffan för ett gediget filmmaraton resten av eftermiddagen med bä-tofflorna och massa massa nypoppade popcorn!


Homemade, utan smör och sparsamt med salt, that's my way of popcorning.



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥