One more sign eller bara önsketänkande?
skrivet 2009-08-19 klockan 12:16:45

Har de senaste dagarna ploppat upp både det ena och det andra tecknet för just både det ena och det andra. Vet inte alls hur jag ska tolka varken det ena eller det andra, eller för den delen det tredje eller det fjärde..? Kommer till minnes att jag någon gång läst ett citat som går i stil med att när du är i valet och kvalet om du ska göra något är det oftast bäst att avstå.. Vet inte riktigt vad jag ska tycka eller anse om detta egentligen? Hur ska man i så fall någonsin få något gjort!? Och för övrigt går det helt emot Jus nya motto, Just do it! Men ändå är det svårt för en velpanna som jag själv. Ena halvan vill en sak medan den andra vill en helt annan. Vore gött om man bara kunde splitta sig i två delar när man kände för det och säga till den ena halvan att - Gå du och gör det Du vill, men då får du också stå för konsekvenserna själv..! Väldigt enkelt. Å andra sidan skulle jag antagligen gräma mig över att behålla den andra halvan som aldrig gör något och sedan ångra både det ena och det andra som jag inte gjort. Det är ett dilemma utan dess like att dividera med sig själv på det här sättet och jag  får mer och mer förståelse för att människor där ute i världen faktiskt går och blir helcrazy på riktigt med jämna mellanrum. Börjar nog bli dags för lunch ute i solen nu för att sedan ge mig i kast med att baka en smarrig jordgubbstårta med marängtäcke, smarr!  Mer om detta senare.



The feeling of being the f*cking yellow light..



Bitterfitta skrev 2009-08-19 @ 12:36:25

om jag får lov att tycka och tänka tycker jag att du ska hoppa på en kurs om det finns någon som känns intressant, man lär sig så förbannat mycket!

Nu har jag färgat håret (intresseklubben antecknar) och ska bege mig ut på cykeln, kylskåpet är tomt och det är min mage också! kram så länge


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥