Det är bra lustigt ändå
skrivet 2009-08-03 klockan 01:26:49

..hur saker och ting kommer att te sig i slutändan. Today (read yesterday) har varit en fullkomlig lättnadens suck! Hur morgondagen (läs dagen) blir, ja det vet nog inte ens han där uppe. Nu har jag precis smällt i mig en packe vitlökssalami och tänkte strax duna. Next på schemat är bersåmys med Annelie och det lilla skrotet. Har beställt strålande solsken och det bör nog dagen kunna bjuda på om man ska tro yr.no(?) Behagar strålarna stanna över kvällen också vore det inte fy skam då balkonginvigning hos Lollo står på tapeten. Men nu ska jag ta min mumsiga andedräkt och förpesta natten för alla mardrömsliknande monster som på senare tid alltför ofta velat infinna sig innanför pannbenet vid läggdags.




namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥