Bloggrenovering at 03.00 am
skrivet 2009-08-30 klockan 03:10:36

Klockan har precis passerat 03-snåret. Jag borde ligga under täcket och snarka gott! Fastnade lite i renoveringen som pågått här vilket ni kanske märker(?) Jag är hopplös, det är ett som är säkert. Återkommer imorgon med resumé av helgens tokigheter och veckans eventuellt kommande ta-tag-i-allt-göromål. Sleep tight!

 

 

 

Pic by Anna Geddes

 

 

 

Bitterfitta skrev 2009-08-30 @ 11:29:21

men fint blev det! Vill också ha en ny design på bloggen men är för lat för att ta tag i det haha...

Hur är det annars? Jag dyker ner i tvätt, disk och mail idag för att slippa tänka och känna...inte det mest konstruktiva kanske men det hjälper!

Stor kram på dig :)

Bitterfitta skrev 2009-08-30 @ 13:22:28

hehe ja det får dom...försöker motivera mig till att gå ut och powerwalka men det går sådär...hittar på allt annat istället...har tom kokat bönor och kikärtor och fryst in och stekt ett gäng med linsbiffar...vad gör man inte för att slippa röra på fläsket... :P



kraaaaam

Cornelia skrev 2009-08-30 @ 18:43:27

Fint blev det, hoppas du somnade gott sen. Kram kram


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥