Already so addicted
skrivet 2009-09-01 klockan 00:04:22

Finally! Jag kan äntligen, sekler efter alla andra, stoltsera med att vara innehavare av Spotify. Yeeeejj!! Det har tagit sin tid, och inser med ens hur mycket jag ligger efter. Mängder av gudomlig musik jag suktat efter det senaste halvåret kan jag nu äntligen ta del av utan att det kostar mig en krona. Javisst är jag en snål jävel!? Inte egentligen, jag har nog fler skivor i min samling än många av er tillsammans, men det är inte poängen. Poängen är att jag nu vilken tid på dygnet som helst, närhelst jag behagar (och har dumburken till hands) kan njuta av precis vad jag vill och jag älskar det! Thanks a lot love! Detta kommer jag aldrig att glömma. Några updates på iPoden finnes ikväll för den som är intresserad. I'm in musicheaven!



Pic by Avivi Aharon




Alicia skrev 2009-09-01 @ 08:25:15

Det är beroendeframkallande! Men vilken fantastisk uppfinning! :)

Cornelia skrev 2009-09-01 @ 10:36:03

JAg bara älskar spotify. För bra för att vara sant brukar jag säga. Snål tycker jag inte att man är, men det är så himla behändigt att ha all musik man vill i burken utan ansträngning.

Njut! Det gör jag.

kram

Christer Brännström skrev 2009-09-01 @ 11:36:27

Nästan total avsaknad av negativa bieffekter också; tinnitus kanske.. Avtändningen är dock värre; illamående, näsblod och depression är vanliga symptom..

Systeryster skrev 2009-09-01 @ 18:50:11

Jag vill också ha...


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥