Äkta svensk pepparkaksbränna
skrivet 2009-08-08 klockan 23:48:27

..den är nu ett faktum. Trodde dock inte att sådan existerade mellan lågstadiet och pensionsåldern? Men bara gött det, because i'm worth it! Eller hur de nu så chict brukar uttrycka sig i reklamen..!? Imorgon bättrar vi på än mer och hoppas också på en aningens större vågor i havet, för det är ju bara fucking lovely helt enkelt.





Bitterfitta skrev 2009-08-09 @ 08:46:01

Trist att höra. Sånt där är verkligen jättejobbigt.. :/ Jag bor i Malmö alldeles vid havet, flyttade i april, bodde mitt inne i smeten innan men det blev lite för mycket och vi kände att vi aldrig kunde koppla av. Jag pendlar ju till trollhättan för mitt jobbs skull och då är det rätt skönt att komma hem till lite lugn..fan vad gammal jag låter haha!

kram på dig

Bitterfitta skrev 2009-08-09 @ 09:15:44

Hej igen,

ingen fara .) jag jobbar med att utbilda filmdproducenter, jobbar själv med informationsfilm och dokumentärfilm. Ja det är en bit att pendla men samtidigt får jag in lite luft i mitt liv, har ett stort behov av att vara själv ibland och på tåget har jag min fristad...dessutom mår vi mycket bättre som par när vi är ifrån varandra lite.

Bitterfitta skrev 2009-08-09 @ 16:46:18

Hej Anna! jag skall genast lägga till dig både på facebook och msn, heter Karin men kallas för Emma av de närmaste bara så du inte blir förvirrad :)

jag blev så glad över att du frågade, är inne i en period där jag söker efter nya bekantskaper, har lämnat en gammal bekantskapskrets för ett par år sedan och i princip börjat om från noll. Ibland känner man sig som ett riktigt ufo när man ber om att få bli "kompis" med någon, därför, åter igen tack för att du frågade! :)

kram Emma-Karin

Bitterfitta skrev 2009-08-09 @ 16:48:59

jag glömde ju svara på hälften ;)

arbetsdagarna ser väldigt olika ut och jag har väldigt mycket tid att göra det jag vill. undervisar kanske två dagar i veckan och sen är det en del administrativt jobb och kontakt med studenter. Själv tycker jag att jag har världens bästa jobb och tänker stanna där så länge jag kan!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥