Självömkan och en strålande klagodag
skrivet 2009-04-24 klockan 19:07:49

Känns som att jag jobbat två dygn i sträck, men så har det varit två köriga dagar också, var i princip bara hem och sov inatt. Känns hemskt att nobba det underbara sommarvädret där utanför nu, men det skulle jag ju faktiskt inte gjort om vi i alla fall haft en liten uteplats att mysa på. Vill ha! Ska be min darling bygga en till sommaren, precis här utanför. Ja! Det vore perfekt. Tveksamt att hyresvärden tycker detsamma. Har något emot hyresvärdar, de verkar sällan måna om sina hyresgäster. Men folk måste ju alltid bo nånstans så hyresvärdarna behöver väl inte bry sig alltför mycket, de står ju i princip aldrig med tomma bostäder ändå. Har precis slängt i en tvätt i maskinen och funderar på vad jag ska laga till middag. Det lutar åt något väldigt simpelt, vad det nu kan vara? Känner mig sådär mosig i hjärnan för tillfället, blev alldeles sömnig efter duschen. Bqwqeeertydbjrkukumd! Älskling, kom hem och ta hand om mig nu! Jag vill bara slänga mig i soffan och ligga där. Det är en sån dag idag... Varför!? Det har jag ingen aning om. Egentligen mår jag väldigt bra idag.



Idag känner jag mig nästan lite såhär, men när jag ser bilden börjar jag bara skratta!



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥