Underbara vårsol och Dead by April
skrivet 2009-04-03 klockan 13:33:17

Nu känns det verkligen att våren är här! Veckan som gått har bestått av sol, sol och åter sol och för var dag som passerat har det bara känts varmare. Det är bara för gött! Efter en snabb promenix i det underbara vädret landade jag hemma i köket för lunch och skruvade upp volymen på Bandit. Helt klart en av världens bästa radiokanaler. Och vad får jag höra om inga  mindre än mina nya favoriter Dead By April.  Jag bara längtar tills deras album kommer ut i maj! Och till deras spelning såklart! Det finns väl få som missat trailern för Robinson 2009 på TV4? Det är inga mindre än Dead By April.




Dead By April släpper sitt första album i början av maj. Kolla in dem på MySpace för spelningar.



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥