Nostalgikickar och mysfredag
skrivet 2009-04-03 klockan 19:34:06

Helt sjukt vilken värme det varit idag! Man undrar ju om det ska hålla i sig eller om det kommer ännu en köldknäpp innan våren verkligen gör sin entré för i år? Jobbigt när man inte vet hur man ska klä sig bara. Tror aldrig jag känt att det varit så skönt att ställa sig i duschen efter träning som idag. Gillar inte att känna mig som ett frimärke någon slickat på. Om det inte innebär att jag är ett frimärke i bikini på en strand nära havet där jag kan svalka mig närhelst jag känner för det förstås.

Eftermiddagen har annars fortsatt med Bandit-lyssnande och det är klubbat och klart, de spelar ingen dålig musik i den radiokanalen! Fick en enorm nostalgikick när White Lion's When The Children Cry spelades tidigare. Många tryckare som dansats till den i yngre år. Wow! Det är en sån känsla när man kastas bakåt i tiden på det sättet. Jag vill bara plocka fram gamla fotoalbum och bilder och gotta mig i. Har annars slängt in lite bakpotatis i ugnen, kvällen till ära, som nog snart börjar bli färdiga. Jag gör det enkelt och fixar en sallad och lite räkor, rödlök, creme fraiche och rom. Lite vitt vin till det och jag kan mysa ihop mig i soffan framför TVn resten av kvällen. Sa precis puss och kram och godnatt till min darling som plingade över satelliten. Önskar han varit här nu istället, men risken finns nog att jag kramat sönder honom. Nu är det mysfredag! Och nu spelas Alice Cooper's Poison, behöver jag säga mer!?




Vilka grabbar säger jag bara!



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥