Det kom ett samtal över dålig lina...
skrivet 2009-04-22 klockan 12:39:51

...och min darling is still alive! Pheeeew... Hatar när han inte kunnat plinga på över en vecka. Blir ett nervvrak så fort jag hör något på nyheterna. Har inte reagerat så tidigare, kan det bero på att det är så nära nu? Så kort tid kvar innan det är över? Eller beror det på att jag är sjukt trött på att varje dag öppna dörren till en tom lägenhet? Vill inte tänka på mig själv som en person som inte klarar av att vara ensam, för så är ju inte fallet! Eller är det egentligen det? Jag får krupp av att för länge känna mig som en eremit, men samtidigt kan det ju vara så skönt med lugnet och tystnaden. Men det går ju inte att bortse från att jag älskar att vara bland människor, när det handlar om dem jag tycker om. Det finns ju faktiskt inget bättre än att vara omgiven av dem du älskar och dem som älskar dig, inte sant!? Nu ska jag bege mig iväg till gymmet för att äntligen plocka upp spillrorna efter påskfirande och sjukdomar. Peppa peppa peppa!




Annelie Swärd skrev 2009-04-22 @ 21:45:24

Vad skönt att höra! vad mumsig din omelett såg ut..nu blev jag hungrig! =)



Kram A


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥