Back to old memories - med lite Arkiv X
skrivet 2009-04-07 klockan 01:46:32

Har spenderat kvällen med Linda, som jag dessvärre inte lyckades plåta ikväll(!) Hade ju med kameran och allt! Shame on me.. Har även fått äran att träffa den beryktade J (som jag inte heller lyckades plåta!) som hon haft ihop det med i si så där 2 år nu. Riktigt trevlig typ, om än återhållsam, men jag förstår att hon gillar honom skarpt! Kvällen bestod av mat, vin, lite mera mat och ännu mera vin för att sedan avslutas med två öl. Efter en helkväll hann vi avverka ungefär halva våra liv och lite till. Linda är skön! Kom hem till en "skogs"-TV som inte visar visar mycket annat än gamla Arkiv X -avsnitt så jag får väl helt enkelt somna sött till utomjordingar och andra märkliga händelser/varelser!? "E.T, phone home!?"




It always gives you good memories!



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥