Böj å tänj å sträck - så där ja'..
skrivet 2011-01-19 klockan 21:56:53

Manuell stretch och rörlighetsträning stod på schemat idag. Närmare bestämt åtta timmars korvstoppning, med viss anatomisk repetition, varvat med praktiska övningar av rörlighetstester och diverse stretchövningar. Vi har klämt och känt, tittat och pekat ut, töjt och dragit. Kul? Absolut! Men trött i både kropp och knopp. Idag kom träningsvärken till sin fulla rätt, men det är ju också precis så det ska va'. Men visst inser man med ens att man saknar dansen.. Imorgon tar jag dock nya tag och bosätter mig på gymmet innan kvällens jobb och kanske jag fångar en eller annan frivillig försökskanin att utföra min tortyr på.

 

Vardagstugg skrev 2011-01-20 @ 10:59:43

Lät kul! Saknar också dansen..

Vilken snygg bild!

Kram kram

Annelie

sv: vardagstugg skrev 2011-01-20 @ 11:58:27

Det var/är riktigt kul! Förutom att man inser att man inte är lika smidig som för cirkus 10 år sedan ;)

Bilden minns jag inte vart jag grävt upp, men jag gillar den massa! Hade dock vart roligare med en liknande på en själv från svunna dar' :)

Alicia skrev 2011-01-23 @ 17:51:18

Hade jag varit närmare hade jag ställt upp!

Hur går det med lägenhetssökandet? Något napp?

Kram

sv: alicia skrev 2011-01-23 @ 22:26:09

Synd du inte är det gumman, hade vart toppen! Inget napp vad gäller lgh-sökandet heller dessvärre..


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥