Framtidsplaner i sikte när regnet vräker ner
skrivet 2009-06-03 klockan 16:53:49

Har suttit idag och filosoferat över mina och Jus framtida semesterplaner. Man drömmer sig gärna bort till värme och sol, turkosa vatten och böljande vågor när det, en dag som denna, bara vräker ner där utanför. Var helnöjd tidigare idag då jag kunde kommentera på Annelie's blogg att hon idag bor i fel stadsdel. Tji fick jag! Inte för att solen försvunnit, men himlen öppnade sig bokstavligt talat strax efter det att jag tryckt iväg min kommentar. Har nu bestämt mig för att starta upp en ny grupp på facebook för att "värva medlemmar" inför sommaren 2010. Detta kommer att bli något alldeles extra, det är jag övertygad om. Det vill säga om det finns fler intresserade än enbart Jus och jag, haha! Är i och för sig övertygad om att det kommer att bli något alldeles extra om än det bara blir vi två, men alltid lika trevligt med ett helt gäng tokiga brudar. Sorry grabbar men det blir en tjejgrej, helt klart! Nu vill jag ha förslag på gruppnamn, så låt alla era hjärnceller jobba stenhårt tillsammans med er kreativa sida och fantasi och så droppar ni bara namnen här i en kommentar eller mailar mig. Glöm inte skriva vem du är och hur du nås om du önskar någon respons på ditt förslag. Over n' out!


Vill du hänga med på årets roligaste vecka nästa sommar?


sanna skrev 2009-06-03 @ 19:54:56

svar: tackar! det är opi. den mellan röda. :)

jus skrev 2009-06-04 @ 11:01:52

mmm måste komma på nåt grymt namn asså!! det kommer snart...vänta du bara men när namnet e slaget vill jag göra en logga hahahah nörd jag vet men har så himla grymt typsnitt hawaii lover heter det!!! whiiuueueueueuue

sv: jus skrev 2009-06-04 @ 11:08:04

Hahahahaha! Självklart ska du göra det ;) Alla andra verkar ju ha "torka" vad gäller namnförslag kan jag ju besviket konstatera. Det är bara att inse fakta, det blir bara du och jag Jus!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥