Want-to-have's i sommar och bebisnedkomst
skrivet 2009-04-29 klockan 11:54:18

Det är nästan lite lustigt, men klart att babyn ville komma ut med detsamma när han hörde att jag var på väg upp igen, haha! Natten mot måndag den 27 april födde Annelie sin lille Vidar som var 49 cm kortis och vägde 3375 små gram. Fick en bild skickad via MMS igår på den lille söte när de fortfarande låg på BB. I eftermiddag ska de visst få åka hem, så förhoppningsvis hinner jag kika förbi och få se det lilla livet live innan jag åker hem på måndag igen.

Solen strålar annars här idag igen (efter gårdagens regn och eländiga +5 grader) och termometern har i alla fall passerat +15 gradersstrecket så det tar sig. Blir nog en skön lunch på altanen idag, eftermiddagen tror jag annars är vigd åt massa spring i stan efter köksinredning. Vi får väl se hur länge mamsen måste jobba bara.

Nedan ser ni ett litet collage med Sommar-Want-To-Have's som jag knåpat ihop. Alla bikinis och tunikan kommer från Victoria's Secret, jeansshortsen hittar ni hos Billabong, den sköna stråhatten, blomman (som är en kombinerad brosch och hårspänne) och t-shirten med DALLAS-tryck är alla från H&M, de gröna fina sandalerna finns hos Urban Outfitters, det gula linnet med Hippie-tryck kommer från Topshop, randiga espadrillos och orange Aviator-brillor hittar ni hos Salt o' Peppar, longboards i massor hittar ni hos Altrec och sist men inte minst den härligt sommarfräscha parfymen Versense från Versace (finns att köpa i de flesta butiker som säljer parfymer).


Är det för uppenbart att jag nu vill ha riktig sommar?

Alicia skrev 2009-05-01 @ 16:43:58

Tunikan är alldeles underbar! Jag vill ha!!

SV: Alicia skrev 2009-05-02 @ 09:53:17

Visst är den härlig! Love it! :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥