Förbannad ner i tårna
skrivet 2011-03-03 klockan 23:50:05

Idag är jag bara förbannad. Min PT-tenta är gone with wind tack vare inkompetenta idioter. Med andra ord har jag inte fått något resultat och kommer inte heller kunna få min licens förrän jag skrivit tentan igen. Hur sjukt är det inte på en skala!? Jag var där, jag skrev den och jag lämnade in den. Jag orkar inte ens tjafsa om det. Det är tredje gången detta händer och det är f*n inte ok för en utbildning på högskolenivå. Utbildningen man får är helt ok men organisationen är tamej sjutton katastrofal(!) Jag är bara arg ner i tårna och har inte längre ord, jag vet bara att jag ser helt sjukt mycket fram emot tills skiten är över om tre månader!

Vardagstugg skrev 2011-03-04 @ 14:56:40

Men så sjukt! Hoppas det inte tar glädjen från din praktik! Kram kram


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥