A little bit of this and a little bit of that and a little bit too much helt enkelt
skrivet 2011-03-14 klockan 23:10:54

Har lite fööör många bollar i luften nu känner jag. Praktikperiod på heltid med projektet att driva en hälsokurs under 10 veckor med allt vad det innebär i planering samt hinna med projektet Me Myself and I att bli fit for fight på 90 dagar och blogga om hela balunsen också, vilket i sig skulle behöva vara ett heltidsprojekt(!) Detta utöver denna blogg som jag redan är rätt kass på att uppdatera med väsentligheter och rolig läsning, för att inte tala om de omtalade icke-existerande bilderna som borde pryda varje dag(!) Jag jobbar ju också, inte bara på ett ställe, men på tre olika ställen varav, som tur är, ett av dessa är lagt på hyllan tills vidare. Känner lite att det räcker med två i dagsläget. Som om allt detta inte var nog kommer jag på måndag börja plugga. Ja inte den utbildningen jag redan går då förstås, nä nu ska jag läsa in Naturkunskap B på komvux. Dock på distans via Jensen Eduacation, men det är ändå en kurs på 100 gymnasiepoäng som ska tryckas in på 4 veckor. Varför i hela friden då(!?) tänker ni nu. Helt enkelt för att ha möjligheten att söka mig vidare för nya utmaningar när den här terminen är till ända den 17 juni. Mer info om det lär avhandlas längre fram när det blir aktuellt. Ja just det, sen söker jag ju fortfarande en bostad också. Jag står ju inte på gatan så helt akut är det väl inte, men ändå inget som bara kan läggas på hyllan heller.  Plussa sedan på vardagen med äta, sova, tvätta, städa eller typ bara vara. Så vad säger ni, ingen som har något mer åt mig att göra!?


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥