Tiden tickar på
skrivet 2011-01-14 klockan 18:15:15

En månad har gått, julen har passerat liksom nyåret och tre säsonger med House. Ja när jag väl börjat är det svårt att få stopp. Men så är det ju som så ofta sägs - ett beroende ersätts alltid av ett annat. Apropå just house så har jag än en gång bytt adress. Tillbaka hos mina underbara vänner som ställer upp i ur och skur, denna gång dock självvalt, om än tillfälligt - ja det vill säga tills jag hittar något nytt. Så för sjuttioelfte gången får jag be er alla att spetsa öronen efter lediga bostäder till en flyttrött tös - eller är det meningen att jag ska fly landet kanske?
Veckan har annars börjat stressigt med tokmycket plugg och tillbaka på gymmet för jobb. Tänk vad mycket som egentligen hinner hända när man byter vardag för några månader. Vardagen är i ständig förändring trots att vi ofta tycker den står stilla. Jag undrar minst sagt hur den ser ut inför nästa år? Några nyårslöften har jag väl egentligen inte avlagt, men det är massor som ska bli av under årets gång, that's for sure! På måndag drar PT-utbildningen igång och parallellt med denna ska den påbörjade hälsorevisionen färdigställas samtidigt som jag hoppas på att hitta en bra praktikplats så snart som möjligt. Den tredje och sista LIA-perioden (Lärande i Arbete) drar igång den sista februari och tiden har ju en tendens att flyga iväg nowadays så ett napp de närmaste veckorna vore ju i alla fall på sin plats. Plats önskar jag också på en kurs jag sökt i vår som blir ett steg i avgörandet om vad som ska hända framöver. Men som vanligt, när man är ute i god tid, får man snällt vänta.


Pulsklocka från Suunto står på önskelistan under året 2011.


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥