Passerade tomater - bättre än krossade?
skrivet 2011-02-07 klockan 00:07:43

Helgen har så passerat, liksom två arbetsdagar OCH sist men inte minst, SM-helg i längdskidor som jag totalt missat då jag jobbat om dagarna. Lite ångest på den då det är ungefär det enda som jag riktigt gillar att se på TV nuförtin'. Den planerade fikastunden blev annars inställd igår, men träningen blev av, om än ingen hårdkörning, vilket nog var klokt med tanke på de senaste två veckornas snörvlande. Lite rygg, mage och löpning på bandet sen fick det vara nog. Idag känns verkligen fredagens två killerpass i kroppen - men det är ju bara härligt! Jus har nu bestämt sagt ifrån att hon i framtiden inte vill ha några fler träningsupplägg av mig(!) Hur kommer det sig mån tro!? Well, om tre månader säger hon säkerligen annat då hon tröttnat på gruppträningen, balansbollen och hantlarna. Hade annars spontant sagt ja till en kanottur under eftermiddagen, då det till synes verkar vilja ploppa fram en del friends från förr nowadays med trevliga aktivitetsförslag. Men då det tydligen var en del isflak som låg och flöt där ute var det kanske inte bästa tajmingen att lära en rookie paddla så blev en kortare promenix på isen och rykande het lasagne efter varm dusch istället. Mycket uppskattat efter en vecka som denna! Imorgon däremot ny vecka och den startar vi med PT-plugg, första lunchpasset på Sthlm Kickboxning, träningsupplägg för Maria (som jag ska köra på tisdag kommande vecka) och avslutningsvis några timmars jobb i gymmet. Börjar en ny kille hos oss imorgon som ska gå med mig under arbetspasset, så kommer bli lite extra skoj sådär - alltid roligare att jobba två! Har lovat lära honom allt jag kan och stöpa honom i formen så gott det går. Hur det sedan går med det återstår att se. Morgondagens resultat kommer det såklart mer om, men nu ska jag ta min värkande livmoder och skutta till sängs.

namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥