Morgonstund har guld i mun
skrivet 2011-02-24 klockan 19:04:45

Imorse var jag uppe med tuppen, eller antagligen före, närmare bestämt kl 04.15. Det är alltid segt att stiga upp tidigt, men vid 4-/5-snåret är bra mycket bättre än vid 6/7 enligt min mening. Två timmar senare var jag i alla fall på jobbet och öppnade för ett helt gäng morgonpigga bodypump-entusiaster. Jag skulle gärna ha den närheten till gymmet själv för att kunna träna vid 06.30-tiden. Men kanske det blir en del morgonträning ändå nu framöver. På måndag startar tredje och sista praktikperioden under denna utbildning och det kommer bli både intressant, kul och lärorikt på många plan. Exakt vad det innebär kommer ni att få veta på måndag, så ge er bara till tåls. Uppdateringar med både intressant och rolig läsning utlovas tillsammans med en bildkavakad och en eller annan filmsnutt de kommande tolv veckorna. So stay in touch!




namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥