Pustar ut
skrivet 2011-02-04 klockan 23:39:26

Fredag och jag pustar ut! Hälsorevisionen inskickad och jag kan släppa den tills den betygsätts och det blir dags för presentation. Jag har även bockat av en del smågrejer på to-do-listan som jag annars haft liggande på sidan tills tid funnits. Alla dessa jag-gör-det-sen-grejer liksom, något jag är expert på! Praktikplatsen med start om 24 dagar är också så gott som kirrad efter ett möte igår, jag ska bara sätta mig ner till veckan och spåna på ett bra upplägg som vi kan komma överens om så vi kan börja starta upp saker och ting så snart som möjligt. Tänker inte säga mer än så ännu, men det kommer bli fantastiskt roligt i vart fall! Till på köpet börjar den nedrans förkylningen änteligen försvinna och idag körde jag två mördarpass i skolan utan att dö (upplägg kommer garanterat upp senare då jag lär anamma den här typen av träning framöver!). Och om än jag tycker jag är i så ur form man kan vara så vart dagen klart godkänd med två veckors förkylning i kroppen och första ordentliga träningspassen sen gud vet när(!?) Efter helgen är jag definitivt back on track igen och då finns ingen återvändo. Dagens inspiration ökade motivationen rejält och jag bara längtar efter att få köra skiten ur både mig själv och många andra! Frivilliga försökskaniner för personlig träning sökes, gärna för de närmsta två veckorna. Bara hör av sig! Men nu måste jag få min skönhetssömn för imorgon är det work again, lite träning och sedan en fika som lär bli både trevlig men också säkert intressant..



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥