Medaljlös och något trött lördag
skrivet 2011-02-26 klockan 21:56:43

Några medaljer blev det ju tyvärr inte idag för varken Kalla eller Haag, men imorgon håller vi tummarna igen, då för vårt superstarka herrlag! Ska vi få se en uppvisning av Whistler-klass igen mån tro!? Hoppas hoppas! Det vore bara för fantatstiskt. Har annars avverkat ännu en arbetsdag och jag känner mig, trots gårdagens massömn, faktiskt ganska trött och slut. Fem träningspass och sex arbetspass avklarade hittills denna veckan och imorgon är det sista dagen innan allvaret börjar(!) Fast det är inte riktigt sant - jag ser ju otroligt mycket fram emot kommande veckor och det ska bli tokskoj! Förbereder mig dock mentalt på att det även kommer bli äckligt jobbigt periodvis. Men det är så det ska va! Nu sitter jag här med min tekopp igen och kommer antagligen snarka så fort jag lägger huvudet på kudden. Funtar dock på att försöka hålla mig någorlunda awake till någon bra rulle, men vi får se hur det går med den saken.


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥