En hel helg av vila coming up
skrivet 2011-04-08 klockan 22:18:34

Efter många om och men fick jag mig en hel helg att återhämta och vila upp mig på. Fantastiskt! Förhoppningsvis kan jag vara hyfsat piggelin på måndag igen och redo för en ny vecka och nya tag. En hel vecka utan någon som helst träning gör att det kryper i kroppen samtidigt som jag inte har någon ork alls. Helknasig känsla. Har tillbringat dagen hemma nerbäddad och bara fixat med det nödvändigaste, lite mejlande och lite tvättande. Fick senare middagsbesök av systeryster så här har mumsats tigerräkor och halloumi i massor. Romantiska komedier har fått stå för underhållningen och vad passar egentligen bättre när man inte är helt kry. Trots att jag sovit i massor under dagen kommer jag antagligen slockna när som helst, men så har jag ju några dygns sömn att plocka igen från den senaste månaden också.


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥