Det kom ett mejl - and i do love what i do
skrivet 2011-04-05 klockan 20:54:21

"..sist men inte minst vill jag önska dig en jättetrevlig kväll och hoppas att du snart känner dig piggare. Det är verkligen roligt att fått möjligheten att träffa dig. Du är alltid så glad och positiv och sprider hela tiden sådan härlig energi runt omkring dig. Det kände jag redan första gången jag träffade dig vilket också fick mig att vilja följa med på det här tåget."

En av mina duktiga hälsokämpar hörde idag av sig via mail med en del frågor och funderingar och avslutade det med vad som kan läsas ovan. Jag har antytt det förut, så behöver jag ens tala om att jag älskar mitt nya yrkesval! Det behövs ett sådant litet gensvar för att det ska väga upp alla dessa timmar man jobbar och sliter. Kan det finnas något bättre än att vara en inspiration för och motivera andra människor till att vilja förändra sin livsstil i en positiv riktning!? Nog för att jag i dagsläget är i behov av en rejäl vitaminboost och kanske ännu hellre en månads semester på Hawaii(!), men ett litet mail kan ibland göra precis det lilla som faktiskt behövs. På den sista tiden har ni blitt en liten skara som lovordar mig vecka efter vecka och det både värmer något oerhört samtidigt som det är fantastiskt kul att få höra. Det motiverar om något att både orka och våga fortsätta att slita vidare, men framförallt att älska det jag gör!

Syster skrev 2011-04-06 @ 21:02:52

Du e bara bäst :)



Kram på dig


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥