Glädje
skrivet 2010-09-11 klockan 21:16:08

Så vart jag sådär dålig på att uppdatera här igen(!) Alltid lättare att få något skrivet när det mesta är pest och pina eller bara jobbigt. Hur kommer det sig? Borde det inte vara roligare att skriva om glädje? För i veckan som gått har jag mest vart glad, bara sådär glad liksom. Gårdagen blev den bästa på hela veckan. Jag kände det på mig med ens jag vaknade, att det antagligen skulle bli just den bästa dagen på hela veckan. Said and done, så blev det också! Efter en morgonrunda och lite lyxfrukost denna jobb- och pluggfria fredag fick jag resultatet från augustis tenta i Hälsoekonomi. Jag hade vart mer än nöjd bara jag blivit godkänd och sluppit skriva om, men det blev lite till förvåning, ett VG(!) Så stort grattis till mig själv för ännu ett bra tentaresultat under denna utbildning. På eftermiddagen var det dags för lite hårfix hos Malin eftersom jag inte varit nöjd med egentligen varken färg eller klipp. Men nu änteligen, några slingor och några klipp med saxen senare, är jag helnöjd! Nu ska det bara växa några decimeter till också så blir det kalas. Kvällen avslutades med cognacsflamberad oxfilé, italienskt rödtjut och supersmarrig Tiramisú till efterrätt i sällskap av en inte helt omöjligt blivande kärlek (som får vara lite småhemlig ett tag till tror jag, kanske mest för att retas lite med några sjukt nyfikna själar). Lite som för att fira liksom. Bara glädje helt enkelt!


jus skrev 2010-09-14 @ 13:10:48

mohhihihi ahahhah

Alicia skrev 2010-09-16 @ 13:19:10

Jag är en av de sjukt nyfikna kan jag meddela fröken.. :) Jag håller tummarna för att det kommer att bli kärlek av det hela!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥