"Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting
skrivet 2010-10-07 klockan 22:51:58

Jag blev inte direkt imponerad av säsongspremiären av Robinson, men jag får väl vänta något avsnitt innan jag sågar det totalt igen. Fascineras dock lika mycket denna gången av alla original som lyckas med att bli utvalda till programmet. Anmäler verkligen alla dessa sig frivilligt? Det är inte så att någon annan tipsar? Hellenius hörna gillade jag däremot bättre, trots att det känns som man sett det flera gånger förut(!) Som vanligt flyr jag hellre in i filmens  och böckernas värld. Något jag tänkt att tillbringa helgen med om vädret inte tänker blomma upp(!?) Jag har tillräckligt med energi för att orka ta det lugnt. Det låter helt bakvänt, upp-och-ner-vänt. Men så kommer jag nog alltid att vara en aning upp-och-ner. Så därmed är väl mitt bloggnamn också trots allt, passande.



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥