Knäckt nacke
skrivet 2010-10-18 klockan 23:26:31

Började dagen med att knäcka nacken. Jo för så var det faktiskt. More or less. Efter många om och men och år har jag idag tagit mig till en naprapat. Eller egentligen blivit ivägskuffad av mamsen. Anyway, med tanke på allt han knäckte till lite varstans i min kropp så kan man ju undra hur jag överhuvudtaget kunnat röra mig det senaste året. 90% av det han rättade till kände jag varken av före eller efteråt, men nog hörde jag det alltid(!) när delarna las på plats. Att få låsa upp nacken var dock inte lika läskigt och obehagligt som jag föreställt mig, kanske för att han är skicklig och jobbar snabbt så man knappt hänger med i svängarna(?) Nu väntar en veckas vila och sen ska jag tillbaka igen för uppföljning. Så ingen styrka denna veckan för tösen och förmodligen inte under nästa heller. Men sen så - sen är jag färdigpusslad för den här gången får jag väl ändå hoppas.


djustd skrev 2010-10-19 @ 00:06:06

kikar in...fin blogg du har! =) kram!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥