Inspired like ever before
skrivet 2010-10-12 klockan 22:01:33

Idag har jag haft min första gruppträff, helt själv, utan förvarning, med endast två timmars förberedelse, utan något färdigt material att gå efter, under en hel timme - och jag var inte ens nervös! Vad hände liksom!? Jag som blir nervös så fort jag ska hålla en muntlig redovisning i skolan (har alltid blivit!). Hade dock turen att få en väldigt snäll grupp, en lättsam grupp med enkla människor som var villiga att prata och diskutera. Domen lär väl komma under kommande veckan och om inte så i alla fall om två veckor när nästa träff går av stapeln och ordinarie hälsokonsult träder in igen. Hur som helst var det kul att få chansen och möjligheten att genomföra. Kanske blir det några fler också innan den här perioden är över. Alla utmaningar är bra och jag lär mig alltid något. Framförallt är det svårt att inte bli inspirerad, motiverad och bara fylld av energi när man hör allas fantastiska historier, den ena efter den andra. Det enda jag frågar mig - varför i hela friden har jag inte gjort det här tidigare!?  Häromdagen när jag snurrade runt efter recept på nyttiga mellanmål hittade jag Värsta feta bloggen! - en blogg som inspiration för den som vill eller håller på att gå ner i vikt. Helt klart värd att ta en kik på! Nu är det annars klart att det blir att testköra some boxing i nästa vecka, ska bli superkul! Måste bara se till att få ut informationen så snabbt som möjligt också så det dyker upp några tappra som vill köra skiten ur sig redan nästa tisdag. Har som sagt en del att fixa med nu helt klart - men det är ju inte annat än bara så kul!


 

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥