"En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
skrivet 2010-10-05 klockan 10:30:30

Jag har sovit helt värdelöst inatt. Har ont i huvudet och nacken, känslan av träningsvärk genomsyrar kroppen, men inte på ett behagligt skönt sätt utan på ett mer tortyrliknande sätt som betyder att jag legat på helspänn natten igenom. It pretty much sucks. Men efter en go och hemmalagad frukostlunch (är smått allergisk mot ordet brunch) är det dags för lite uppåttjack i form av klippa, klistra, knåpa och pyssla. Sätta ihop flygblad och affischer och planera inför Rosa bandet-dagen då vi tänkt oss Öppet Hus på xtravaganza. Jag tar alltid nya tag som det lilla levnadsglada busy bee jag är. Får se hur långt krafterna räcker idag.



 

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥