En helt vanlig onsdag
skrivet 2010-10-13 klockan 10:03:58

Beep.. beep.. beep.. Allt i detta huset piper. Idag vaknade jag av diskmaskinens oljud till pipande which means att den diskat färdigt. Den piper inte heller bara en gång - den piper fem gånger(!) och det med cirka 1 minuts mellanrum. Efter tredje omgången blir den dock tyst ett tag. Anyhow, jag vaknade inte bara av ett evigt pipande utan också av en explosionsbenägen livmoder. Så var det dags igen. Nämnde jag föresten inte det härom dagen? Det är skrämmande vad jag känner min kropp väl nu för tiden må jag säga. Lite som plåster på såren strålar höstsolen utanför i alla fall och det kommer bli en bra dag trots allt. Personalmöte och det första inbokade konditionstestet står bl a på dagens schema. Annars har jag en del maskinbeskrivningar att ta itu med och lite annat smått och gott. Nu dusch och mat innan det är dags att ge sig iväg.



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥