Do you dare
skrivet 2010-11-05 klockan 13:23:35

Utmaningar är ju något som flippar runt inom bloggvärlden har jag förstått. Utmaningar i form av olika frågeformulär där bloggare svarar på frågor om sig själva och skickar vidare som en utmaning till andra. Allt för att länka varandra och på så vis få reda på lite smått och gott om varandra, men antagligen framförallt för att locka till sig fler besökare. Slå mig på fingrarna om jag har fel men de flesta skriver ju inte bara dagbok utan försöker sälja sig själva genom sitt bloggande om ditt eller datt. Något som inte alls behöver vara fel, men som det trots allt finns en mättnadsgräns för vad man orkar hänga med i - in my opinion. Liksom en annan Anna, som jag titt som tätt kikar in hos, fascineras jag mer av dem som valt att blogga för att ventilera sig själva och få skriva ned sina tankar och funderingar någonstans där det händelsevis finns någon som snubblar över ens text i cyberspace och som tänker liksom jag. Då jag inte heller ser det som alldeles för intressant för mina tappra läsare - och eventuellt några nya emellanåt - att veta vad jag har för färg på ögonen eller vilket som är mitt favoritplagg eller bästa färg på ögonskuggan, så tyckte jag att Anna hittat det bästa frågeformuläret. En bloggenkät som helt klart kan ge intressanta svar - för både nya och trogna läsare. Frågorna tänker jag därför sno rakt av precis som hon gjort och jag kommer skicka denna utmaning vidare till er som bloggar. So do you dare? För att ta del av mina svar hänvisar jag till kommande inlägg.




namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥