Lot's to do and nothing to tell
skrivet 2010-12-10 klockan 11:42:28

Nu är det mycket, ja rent av massor, sådär helt plötsligt - och jag saknar lite mina senaste två månaders såkallade semester. Jag gillar förvisso att ha många bollar i luften samtidigt, men jag vill ändå ha någon slags kontroll över det för att det ska kännas ok och just nu går min hjärna på högvarv och allting rör sig så fort så jag inte helt och hållet känner att jag hänger med. Jag längtar efter lite julfrid. Som tur är kommer den redan om en vecka - ska bli skönt! Tills dess betar jag av allt göra efterhand inflikat med ett och annat avsnitt av House som jag nyligt börjat gå igenom från scratch. Jag gillar helt enkelt ironin.



Alicia skrev 2010-12-13 @ 11:27:32

Stressa lugnt fina Anna och var rädd om dig!

ida skrev 2010-12-15 @ 21:21:38

Fin blogg! :) ♥

Grinders.se skrev 2010-12-16 @ 19:59:44

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥