I'm so damn excited and i just can't hide it
skrivet 2009-09-02 klockan 23:45:59

Idag har jag studsat runt på små fluffiga moln hela eftermiddagen. Varit så uppe i varv att jag knappt kunnat tänka klart. Jag vet att det inte är bra och man ska aldrig ta ut något i förskott, men this could be it! Så snälla, håll alla tummar och tår ni har för mig nu. Om drygt tre veckor kommer domen. Tycker det är dags nu, för den där efterlängtade vändningen. Vore nästan för bra för att vara sant om allt gick i lås på det sätt jag önskar. Kanske, kanske blir året 2010 något alldeles extra ändå(!?) Kanske, kanske blir det faktiskt mitt år!? (och även ditt Jus, såklart!) Nu väntar 3 veckors hårdträning, både fysisk och mental sådan. Måste sätta mig och ta en ordentlig funderare. Tänka igenom. Spalta upp. Skriva ner. Strukturera upp. Jag måste gå igenom allt. Det ska inte finnas det minsta tvivel. Jag ska inte tveka en sekund. Tänk vad slumpen kan ställa till med egentligen..







Cissi skrev 2009-09-03 @ 16:04:55

Berätta! Dör av nyfikenhet!

Puss och kram

Alicia skrev 2009-09-03 @ 21:02:31

Jag vill också veta! Jag bubblar snart över av nyfikenhet! :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥