Karusellen keeps spinning
skrivet 2009-11-17 klockan 20:57:39

What do you think? Är det dags att börja skriva någorlunda vettigt och intressant igen? Jag skulle bra gärna vilja i alla fall. Känna att jag har något jag vill dela med mig av igen, oavsett om det är allvarliga seriösa saker eller bara töntiga skämt från min knasiga vardag. Jag har haft otroligt svårt att koncentrera mig eller ja fokusera på det jag verkligen vill fokusera på här och nu på sistone och det suger, big time(!) Jag irriterar mig själv något fruktansvärt när jag inte bara kan samla tankarna och plocka ut det jag vill plocka ut. Det mesta snurrar fortfarande som den värsta karusell och jag blir galen flera gånger om. Ser dock fram emot att få sammanfatta det gångna året om drygt en månad. Shit! Det är sjukt vilka vändningar livet kan ta på så kort tid. Jag håller stenhårt fast vid att 2010 ska bli mitt år på alla sätt och vis och jag har redan nya planer att pränta ner i agendan. Det kommer bli f*cking awesome! Ursäkta språket, jag är hopplös när det kommer till gott ordförråd..men det här är ju faktiskt också helt my own spot där jag får säga och göra precis som jag vill. Skulle dock vart intressant att få höra vad ni tyckt mest om att läsa respektive minst under den tid som gått och vad ni önskar få ta mer del av i framtiden? So just hit me! Hos mig är aldrig kommentarsfältet låst.







Anonym skrev 2009-11-18 @ 18:47:17

Hur skulle det vara om fröken började använda lite helikoperperspektiv på sin tillvaro. Du är omgiven av goda vänner, rara syskon och föräldrar som ställer upp för dig. Försök att koncentrera dig på skolarbetet och få till din dygnsrytm. Sover man inte mår man inte heller bra, ska scanna in och skicka lite tips från Må bra tidningen som jag nyligen läst. VAR RÄDD OM DIG och TA HAND OM DIG det är ändå det enda som betyder något! Många kramar från mor


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥