Blandade känslor och en timme mindre
skrivet 2009-03-29 klockan 19:47:27

Det känns alltid märkligt när man får en timme mindre.. Men jag gillar när vi ställer om klockan till sommartid. Det betyder ju att vi går mot ljusare tider, värme och förhoppningsvis massa sol! Som sagt, jag befinner mig på fel kontinent , det är uppenbart. Idag spenderade jag nästan två timmar på gymmet, kände mig hur pigg och stark som helst! Kanske har att göra med den där timmen mindre jag fick sova inatt?? Det är fascinerande hur människokroppen fungerar och reagerar så olika från dag till dag, något som slagit mig igen nu när jag äntligen kommit igång efter så många år. Men det är en skön känsla när man orkar mer och mer allt eftersom veckorna flyter på. En vecka till och sen är det dags för coaching hos Mr Hulk Hogan igen. Ska bli spännande att få höra vad han har för tips på hur jag ska fortsätta framöver.

Apropå veckorna som försvinner en efter en, fortare än kvickt, så är det inte många kvar nu tills min darling kommer hem igen. Fick mail idag att de blivit utskickade igen så nu behöver jag inte passa på telefonen på några dagar i alla fall. Trist bara och fruktansvärt frustrerande att hans mobil inte fungerar längre, då kan vi inte ens ha sms-kontakt när de är iväg. Bläää! Han är en sån drullplutt min älskade sambo. Men ska bli skönt när han är helt klar där nere, så det blir lite liv i stugan här hemma igen.



Sommartider, jag känner det är nånting på gång..


Annelie Swärd skrev 2009-03-30 @ 09:53:56

kul att du börjat blogga! Nu läggs den upp på mina favoriter med en daglig titt ;-)



Kram Annelie


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥