Garderobsrensning och frisyrfunderingar
skrivet 2009-03-31 klockan 23:02:12

Nu finns det säkert mer än en person som ifrågasätter detta inlägget efter att ha läst tidigare inlägg i min blogg, men jag är inte mer än människa, om än jag vissa dagar skulle föredra att vara en ko och vissa dagar en delfin. Men det är en annan historia. Idag har jag ägnat kvällen åt att lägga in annonser på Tradera. Otroligt tråkigt pyssel för det tar sån jäkla tid, men samtidigt är det lika trevligt när grejerna blir sålda och jag fått någon krona för dem istället för att slänga eller ge bort allt. Så den som känner sig i behov av diverse väskor, höga klackar, klänningar och andra vår- & sommarkläder kan ju hålla ögonen öppna på no81's säljsida framöver. Stor utförsäljning lovas! Man kan ju göra klipp, både som säljare och köpare. Som när jag tidigare i år fick sälja bort min Odd Molly-jacka för mer än jag gett för den! Den var ju faktiskt välanvänd under hösten och vintern som gått, vilket jag också angett såklart. Jag är alltid ärlig i mina annonser, det vinner man alltid på i längden. Men sen ibland får man istället vara beredd på att bara få någon femtiolapp för något som man knappt använt. Då får man tänka att 50 kr är ju bra mycket bättre än 0 kr! Och säljer man ett tjugotal plagg kan man faktiskt få ihop en rätt bra summa för något som annars bara ligger i garderoben och aldrig används. Till saken hör att Tradera har fungerat otroligt segt senaste veckan i förhållande till andra siter på nätet så jag undrar om halva Sverige har rensat sina garderober och förråd och febrilt slänger in annonser för både det ena och det andra? Det skulle ju vara en förklaring att de har utsatts för överbelastning och systemet inte hänger med? Blev i alla fall sjukt less av att sitta och vänta medan mina bilder laddades upp och förhandsgranskningen skulle bli klar och bla bla bla..så jag surfade runt i cyberdjungeln efter andra tidsfördriv och hittade då en kanonsite med hundratals frisyrer! Då jag i dagsläget har en trasigt sliten kalufs och ca decimetern utväxt, efter att inte varit till frisören sedan september, så ligger ett ordentligt frisörbesök inte alltför långt borta. Finns inte många bra sidor, och ännu färre bra bilder, med olika frisyrer och färgval. Men denna är klockren! Jag måste nog ta mig en funderare på vad jag ska göra denna gång.



Denna är en av mina solklara favoriter!


Alicia skrev 2009-04-01 @ 11:56:04

Åh så fina saker du har lagt upp på Tradera! =)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥