One night of passion one night of hunger
skrivet 2009-06-17 klockan 00:05:52

Vrålhungriga anlände jag och Lollo tidigare ikväll till Sjöbris där vi högg in på grillbuffén och alla dess tillbehör. Jag måste verkligen sluta skriva om mat(!) Det måste ju låta som att jag inte gör annat än äter dagarna i ända!? Vilket i och för sig kan stämma i viss mån en del dagar. Hum hum.. Men jag kan inte rå för att jag bara älskar mat! Antar att jag snart måste lägga ut en helkroppsbild á la "dagens outfit" här så ni ser att jag faktiskt inte rullar fram trots mina cravings för allt som går att stoppa i sig. Hur som helst var buffen jättegod, framförallt kräkorna som jag tog flera gånger av. Njam njam! Vi hann avverka samtalsämnen om allt från framtidsplaner och midsommar till grabsen och det riktigt bra livebandet som spelade. Fyra killar, där den ena var så långt ifrån man kan komma den andra sig lik. Men spela kunde de och en bred repertoar hade de också. Dessutom var ljudet ovanligt bra för den här typen av spelning, vilket är ett stort plus i kanten. Nu är jag så mättad och trötter att jag nog kommer att slockna så fort jag lägger mig i soffan. Imorgon väntar en ny dag och jag ser med en viss ofrivillig spänning fram emot vad som kommer hända härnäst.


Ja jag vet, jag äter som en häst.. Ibland i alla fall.



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥