Feberfrossa med ett halvt filmmaraton
skrivet 2009-04-18 klockan 15:36:53

Inte blev det någon catering idag inte, och inte mycket annat heller för den delen. Känner mig som en pisspotta när jag måste svika i sista sekund. Får hoppas Linda har snälla gäster idag. Men what to do när man har mos i hjärnan och kroppen inte vill hänga med? Till på köpet ögon som aldrig vill sluta vattnas. Jag har badat i svett halva natten och halvsovit mig igenom 2-3 filmer under dagen ifall någon mot förmodan undrar. Känner att jag skulle behöva lite luft nu för att inte såsa ihop totalt så jag får väl försöka mig på en kortare promenix, kanske till ICA och inhandla lite glass. Det ska ju vara bra att varva varmt med kallt när man har feber har jag hört? Sen är ju glass en väldigt bra tröst när man känner sig liten, svag och klen, jajamen! Och jag som övervägde att det var pollenskiten som gjorde sig påmind!? Suck..




Man kan aldrig äta för mycket glass, mums!


Alicia skrev 2009-04-18 @ 19:11:19

Vilken läcker bild! Hoppas att du känner dig bättre snart vännen! Krya på dig-kramar!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥