Söndag hela veckan
skrivet 2011-05-15 klockan 21:38:57

Kanske borde byta namn till söndagsbloggen(?) Känns som att söndagar är de enda dagarna jag har, eller ja tar mig tid att skriva något här emellanåt. Får nog välja pensionärerna endast som min målgrupp om jag tror att jag ska få någon ledig kväll i veckan överhuvudtaget framöver. Men förmodligen är jag bara lite småbitter över att den förbaskade förkylningen envisas med att hänga kvar. Småsnörvlig och småkraxig, segt som faan rent ut sagt! And it sucks, big time. Det kliar frenetiskt i kroppen efter att få komma igång med träningen igen. Så trist att behöva ta time out för att sedan börja om när man vart så toktaggad på detta. Well, two weeks to go av Hälsokursen, endast en vecka kvar av ordinarie praktiktid och bara tre och en halv vecka innan sista dagen i skolan(!) - för den här gången. Om det blir mer plugga av för min del återstår dock att se, men snart har jag ännu en utbildning avklarad och om jag får säga det själv - som jag fixat med bravur trots kopiösa mängder av motgångar från första början. Med bravur gjorde också Sverige precis första målet i VM-finalen(!) - nu börjar det hända grejer! Så på återseende gott folk.

Sandra skrev 2011-08-25 @ 10:52:42

Hejsan! Vad äre för teckensnitt som du har? Sjukt mycket skönare att läsa med den som du har. :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥