Virkat och klart
skrivet 2010-11-03 klockan 13:54:28

Så blev också jag sådär husmoderlig. Visst har det bakats, lagats mat, malts älgfärs och mycket annat på sistone - men nu har jag även fattat virknålen efter viss inspiration i Amelia. Efter att sett slutresultatet har min åsikt om användningsområdet vidgats så nu planerar jag allt från bröd- och fruktkorgar till korgar för tidningar och kanske också badrumsartiklar. En ny hobby har med andra ord fötts och mitt resultat ni ser på bilden nedan (ca 20 cm i diameter) tar bara några timmar att göra. Med andra ord inget stort tålamodsprövande projekt(!)


 

Vardagstugg skrev 2010-11-03 @ 19:58:30

Vilken fin! Du kan väl vara min virkfröken nån dag? Vil också kunna =)



Kram

sv: vardagstugg skrev 2010-11-04 @ 14:25:53

Självklart! Det är jätteenkelt :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥