Kladdkakemuffins och movietajm
skrivet 2009-06-11 klockan 17:02:20

"Regnet det bara öser ner..la la la lala la la la la lala.." Jag har bakat kladdkakemuffins. Kladdigare kladdkakemuffins får man leta efter. Än en gång är det min favorit Leila som står för receptet. Njam njam njam! Borde snart få betalt för all reklam jag gör för henne. Kanske ska skriva ett litet brev, vad tror ni? Har annars workat out lite på mammas superduper-crosstrainer. Den var i ärlighetens namn sådär. Inte alls som på SATS eller antagligen något annat gym heller för den delen. Men den funkade och jag både flåsade och svettades, så vad mer kan man egentligen begära av en home edition? Startade mitt pass till movietajm med systeryster som hejaklack i soffan bredvid. I could never be your woman med Michelle Pfeiffer och Paul Rudd i huvudrollerna, blev hennes val. Filmen är från 2007 och jag vet ärligt talat inte hur jag kan ha missat den?? Helt underbart sjukt rolig! Ett måste för alla romantiska-komedier-älskare att gotta sig i en regnig dag som denna.



De underbart härliga kladdkakemuffinsen hittar du på recept.nu



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥