Så tog vi helg med 127 timmar
skrivet 2011-03-05 klockan 00:28:27

Fredag och första nästan helt lediga helgen på jag minns inte när(?) Avslutade första praktikveckan med förmiddagsträning och fotografering av diverse övningar som kommer läggas upp på kommande bloggen. Lunch och lite planering inför nästa vecka, sedan kunde jag vid 14-tiden ta helg. Kändes onekligen skönt att kunna åka hem, slänga in tvätt i maskinen och få undan lite småsaker i lugn och ro för att senare dra iväg på fredagsmys och bio med Jussibus. Efter lite spanskt käk och två H&M-påsar med färgglada trosor genomled vi 127 timmar. Inte bokstavligt dock, snarare 1:56 kanske(?), men filmen hette så. En sådan film som är svår att säga om den egentligen är bra eller dålig. Speciell och egen, men på ett bra sätt - tror jag faktiskt jag bestämt mig för. Nu väntar däremot kudden för en härlig natts sömn. Välbehövligt som tidigare nämnt. Imorgon (läs idag?) väntar Kettlebell-pass kl 10.00.

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥